Послуги з утримання будинків та прибудинкової території

CLOSE

Аварійні ситуації в будинку: терміни реагування, причини затримок при проведенні ремонтних робіт

Аварийные ситуации в доме: сроки реагирования, причины задержек при проведении ремонтных работ

У роботі великого багатоквартирного будинку, як і в живому організмі, час від часу можуть відбуватися збої: щось перегорає, обсипається … Під час екстрених ситуацій основна надія на працівників аварійних бригад. Саме від злагодженості їх дій залежить швидкість локалізації проблеми. Подальші дії доручать виконувати вже іншим співробітникам, що обслуговує будинок – електрикам, слюсарям, сантехнікам. Вони допоможуть усунути проблеми, що заважають жителям жити нормально. Про механізм дій у випадку виникнення аварійних ситуацій в вашому домі нам розповів директор компанії «Місто для людей».

В першу чергу відзначу, що інформація з телефонами цілодобового колл-центру розміщена на квитанціях і на під’їздах обслуговуються будинків. Зазвичай дзвінок наші диспетчери приймають протягом 5 хвилин. Якщо про аварійну ситуацію хочуть повідомити відразу багато мешканців будинку, телефонна лінія може бути тимчасово перевантажена. Передзвоніть через 5-10 хвилин, ваш дзвінок обов’язково візьмуть. Якщо ж про дану проблему відомо, заявнику роз’яснять, які заходи вживаються для її усунення, також повідомивши номер заявки.

Дуже часто наші клієнти запитують, чому на дзвінки відповідають київські диспетчери. Хочу заспокоїти, що на швидкість виїзду аварійної бригади це не впливає. У групі компаній «МДЛ» діє єдина диспетчерська служба, що дозволяє контролювати якість виконання робіт і виключити можливі зловживання на місцях. Всі заявки та звернення фіксуються в програмі багаторівневого контролю «САКУРА» і в ту ж секунду з’являються на екранах диспетчерів в вашому місті. Диспетчер направить за вказаною адресою аварійну бригаду, яка прибуде протягом години.

Якщо заявка не аварійна, термін її виконання залежить від складності робіт, погодних умов. Попередньо до заявника вийде майстер для оцінки ситуації, складання дефектного акту. У разі спірних питань обстеження проводиться комісійно із залученням інших комунальних служб міста.

Якщо аварія серйозна, інформацію про неї передають іншим комунальним підприємствам міста та ін. Відповідальним організаціям, які спільно з КК «Місто для людей» беруть участь в процесі ліквідації та усунення наслідків.

Терміни усунення аварій регламентуються нормативними документами. Позапланові ремонти бувають терміновими і екстреними. До останніх відносяться аварії, пов’язані з подачею води, тепла та електрики. При цьому важливо розмежувати значення понять «ліквідація» і «усунення наслідків». У разі пориву труби аварійна бригада зобов’язана перекрити вентиль, ліквідувавши таким чином текти. А ось усувати наслідки, тобто виконати необхідні ремонтні роботи, будуть слюсарі.

Тут дуже важливо розуміння мешканцями термінів виконання робіт. Частина робіт вважається нетермінових і може бути виконана протягом тижня. При цьому відлік починається з моменту, коли несправність була виявлена ​​або про неї повідомили самі мешканці. Пошкодження внутрішньобудинкових інженерних систем повинні бути локалізовані негайно. Негайно мають бути ліквідовані також наслідки короткого замикання в електроприладах і електропроводці.

На думку директора, деякі тимчасові акти, які регламентуються законодавством, не зовсім коректні або застаріли. Так, протікання потрібно усунути протягом доби, але в такий термін можна лише локалізувати аварію, щоб вода не затоплювала мешканців. А ось ремонт пошкодженої ділянки може зайняти значно більше часу. Адже керуючої компанії потрібно визначити обсяги робіт, замовити необхідний матеріал, в разі необхідності розриття, узгодити роботи з іншими комунальними службами, організувати роботу великої спецтехніки. У той же час лампочку, відповідно до нормативів, можна змінювати протягом тижня, хоча іноді цей час декількох хвилин.

Оплачувати виклик аварійної бригади додатково не потрібно. Витрати на оплату праці працівників «аварійки» включені в ваш щомісячний тариф на утримання і ремонт житла.

Усунення пошкоджень внутрішньобудинкових інженерних мереж, заміна зношених ділянок труб гарячої та холодної води, теплопостачання, патрубків, зчленувань кранів, засувок – досить витратний захід. І не тільки по часу, але і до своїх достатків. З огляду на стан житлового фонду в Україні, а також той факт, що багато будинків не бачили капітальних ремонтів більше 60 років, виконати в один момент заміну всіх зношених комунікацій виходячи з наявного тарифу просто нереально. При цьому в обов’язки керуючої компанії входить тільки проведення поточних ремонтів. У той же час, керівництво компанії «МДЛ» поставило перед собою амбітну мету – допомогти своїм клієнтам забути про проблеми власного житла, створивши місто, в якому хочеться жити. Тому планомірно у міру накопичення грошових коштів на рахунку будинку, а також при узгодженні з мешканцями ми будемо намагатися ремонтувати і замінювати всі проблемні ділянки.

Є ПИТАННЯ?

Зв’яжіться з фахівцями по телефону: +38(044)3336323 
або пишіть нам на email: office@mdl.kyiv.ua

Залишити коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *