Послуги з утримання будинків та прибудинкової території

CLOSE

Обслуговування систем диспетчеризації

Обслуговування систем диспетчеризації включає в себе комплекс робіт по збереженню працездатності всієї системи, а також з метою попередження можливого виникнення неполадок і збоїв.

Обслуговування поділяється на планове і позапланове. Планове ТО здійснюється раз в заданий час, на регулярній основі. Непланове ТО виконується при необхідності або за бажанням замовника.

  • Перевірка працездатності обладнання на диспетчерському пункті.
  • Діагностика стану автоматики.
  • Діагностика стану приладів обліку і контролю, розміщених безпосередньо на інженерному обладнанні (на елементах інженерної системи).
  • Перевірка правильності показань приладів обліку і контролю;
    оцінка швидкості роботи системи диспетчеризації.
  • Складання рекомендацій щодо підвищення ефективності роботи системи (установка і заміна контролерів і датчиків, збільшення продуктивності обладнання, що утворює автоматизоване робоче місце і т.д.).
  • Складання рекомендацій щодо масштабування і зміни конфігурації системи диспетчеризації.

На відміну від сервісу самих інженерних систем, для систем диспетчеризації досить проводити сервіс раз на рік: як правило, необхідність в перенастроюванні системи виникає лише після виходу з ладу контролерів або окремих датчиків, збоїв у роботі автоматизованого робочого місця, викликаних неправильною роботою ПЗ.